Gwarancja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2016

Wyślij protokół reklamacyjny

 

Produkty znajdujące się w ofercie naszego sklepu są fabrycznie nowe i objęte są pełną gwarancją producenta.

Poniżej przedstawiamy Państwu jakie okresy i zasady gwarancyjne na swoje produkty mają poszczególni producenci. Szczegółowe informacje dla każdego produktu z naszej oferty znajdują się w zakładce "Gwarancja" na stronie tegoż produktu.

Zakładka gwarancja

ProducentPodstawowe informacjeDodatkowe materiały
Awex

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Brilum

Firma BEMKO udziela 24-miesięcznej gwarancji na wszystkie wyroby z wyjątkiem halogenowych źródeł światła, dla których okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 2 tys godzin (co nastąpi wcześniej) .

Bliss Design

Okres gwarancji: 1 rok, na akumulatory 3 miesiące

Sposób realizacji: naprawa usterki

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów)

Sposób realizacji: dostawa do serwisu na koszt kupującego.

 
Brilum

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni 

 
Brilum

Okres gwarancji: 2 lata

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad – decyzja co do sposobu realizacji reklamacji w gestii Britop Lighting Sp. Z o.o.

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu – każdorazowo klient korzystający z gwarancji będzie informowany jeśli okres oczekiwania się wydłuży powyżej 14dni).

Eco-LED

Okres gwarancji: 24 miesiące od daty zakupu żarówki led, świetlówki led (opcja 3 lata), 12 miesiecy na zasilacze, taśmy LED, naświetlacze

Sposób realizacji: wymiana na nowe, tylko naświetlacze naprawa i zwrot klientowi

Wysyłka na swój koszt, a my odsyłamy do państwa na nasz koszt.

 
 Elgo

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy).

 
 Elmarco

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 21 dni

Elmarco

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni lub 21 dni

Enterius

Okres gwarancji: 5 lat

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

GM Lighting

Szczegółowe informacje dla każdego produktu z naszej oferty znajdują się w zakładce "Gwarancja" na stronie tegoż produktu.

Zakładka gwarancja

 Govena

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

 HSK Data

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Sposób realizacji: naprawa lub w przypadku niemożliwości naprawienia, wymiana, wysyłka wadliwego towaru na koszt producenta kurierem.

 
 Intelight

Okres gwarancji: 2 lata na wszystkie produkty z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, które ulegają normalnemu zużyciu podczas użytkowania tj. akumulatory, baterie, źródła światła itp.

Termin zgłaszania wad: do 14 dni od wystąpienia wady.

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: K&S Electronic Design – SERWIS INTELIGHT Giżyn 21, 06-445 Strzegowo

 Kanlux

Okres gwarancji 2 lata.

Sposób realizacji: wymiana towaru na nowy, wolny od wad, termin realizacji wymiany trwa do 7 dni roboczych.

Miejsce realizacji: ul. Rozwojowa 12, 41-103 Siemianowice Śląskie

 Kobi-Light

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 14 dni, w przypadku napraw lub wymiany przy użyciu produktów z importu - do 30 dni

Kandel

Okres gwarancji: 2 lata

Reklamacje kloszy przyjmowane są tylko i wyłącznie po spisaniu protokołu reklamacyjnego z kurierem, który dostarcza przesyłkę, nie póżniej niż 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Reklamacje obudowy lampy rozpatrzane są poprzez dostarczenie uszkodzonej lampy (bez kloszy) do siedziby naszej firmy lub w niektórych przypadkach poprzez dostarczenie zdjęć z uszkodzeniami, wraz z opisem uszkodzeń.

Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych.

Przy dostarczeniu uszkodzonej lampy udostępniamy firmę spedycyjną producenta poprzez wpłatę kosztów przesyłki na konto bankowe (16zł), które zostaną zwrócone w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

 
Lars

Okres gwarancji: 24 miesiące od zakupu

Sprawdzenie w naszym serwisie - do 14 dni

Sposób realizacji: naprawa lub w przypadku niemożliwości naprawienia, wymiana, wysyłka wadliwego towaru na koszt producenta kurierem DPD

 
Ledatec

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 21 dni, w przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin może się wydłużyć do 30 dni

Ledecco

Okres gwarancji: dla DOMO LED  36 miesięcy, dla AKME SPOT LED 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad, uszkodzone źródła należy odesłać wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym

Realizacja - do 14 dni

 Ledix

Okres gwarancji: 24 miesiące 

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy). 

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: Zamel Sp. z o. o. 43-200 Pszczyna, ul.Zielona 27

 
LENA Lighting

Okres gwarancji: oprawy - 2 lata, źródła światła LED 5 lat, pozostałe podzespoły 2 lata

Zgłoszenie reklamacyjne musi być zgłoszone do 72h po dostawie

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: centrala firmy LENA Lighting w Środzie Wielkopolskiej

 LUG

Okres gwarancji: 1 rok

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Termin zgłaszania wad: do 14 dni od wystąpienia usterki.

 Mawel

Okres gwarancji 24 miesiące od daty sprzedaży (maksymalnie 30 miesięcy od daty produkcji).

W przypadku wystąpienia usterek w pracy lub stwierdzenia wad powstałych z winy producenta i zgłoszonych w okresie gwarancji, zapewnia się bezpłatna naprawę, która wykonuje wyłącznie producent.

Adres wysyłkowy: „MAWEL” Sp. z o.o.; ul. Geodetów 25; 05-500 Piaseczno

Uszkodzony sprzęt wraz z kartą gwarancyjną należy dostarczyć na w/w adres firmą kurierską „SIÓDEMKA”. Przesyłki dostarczane przez inne firmy kurierskie będą zwracane do nadawcy. Ewentualna zmiana kuriera jest możliwa tylko w przypadku indywidualnych ustaleń potwierdzonych przez Mawel Sp. z o.o.

Termin wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni od daty otrzymania przez producenta oprawy/modułu do naprawy. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas trwania naprawy gwarancyjnej.

Gwarancja traci ważność w przypadku:

  • niewłaściwego podłączenia oprawy/modułu (niezgodnie ze schematem)
  • wykonania naprawy przez osoby nieupoważnione
  • stwierdzenia uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej obsługi (niezgodnie z instrukcją)
  • stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych.

Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych takich jak świetlówki, startery itp.

Niniejsza karta jest nieważna bez dat, pieczątek i podpisów, jak również z poprawkami i skreśleniami wykonanymi przez osoby nieupoważnione.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej duplikat nie będzie wydawany.

Luxiona

Okres gwarancji na naprawy: 3 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Termin zgłaszania wad: do 7 dni od wystąpienia usterki.

 NARVA

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych) z wyjątkiem żarówek zwykłych, żarówek halogenowych, które podlegają jedynie tzw. gwarancji "rozruchowej".

Sposób realizacji: wymiana produktu na nowy, wolny od wad

 Osram

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych) z wyjątkiem żarówek zwykłych, żarówek halogenowych, samochodowych, które podlegają jedynie tzw. gwarancji "rozruchowej".

Sposób realizacji: wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: Łódź (w przypadku wątpliwości towar wysyłany jest do firmy Osram celem ekspertyzy)

Warunki przyjęcia: wypełnienie protokołu reklamacyjnego, dowód zakupu, opis wady z datą i miejscem w protokole

Paulmann

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 5 lat, na źródła światła okres gwarancji uzależniony jest od żywotności źródła: do 2 lat (żywotność >= 8000h), do 1 roku (żywotność >= 4000h), do 6 miesięcy (żywotność >= 2000h)

Miejsce realizacji: siedziba firmy Paulmann (w Sosnowcu)

 
Philips

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 1 rok, 3 lata lub 5 lat w zależności od grupy produktów (szczegóły w załącznikach obok)

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Gwarancja na:

Polned

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 14 dni, w przypadku napraw lub wymiany przy użyciu produktów z importu - do 30 dni

 
PXF

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 12, 24 lub 36 miesięcy w zależności od grupy produktów (partrz warunki gwarancji)

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Zobacz także gwarancje systemowe OSRAM na układy elektroniczne stosowane w oprawach PXF.

PXF

Okres na zgłaszanie reklamacji: 24 miesiące

SLVSLV

Okres gwarancj: 1 rok

Sposób realizacji: naprawa usterki

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów).

Tridonic

Okres gwarancji: od 6 miesięcy do 2 lat

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Tridonic Okres gwarancj: 3 lata, 5 lat lub 8 lat w zależności od grupy produktów. Szczegółowe informacje dostępne na stornie producenta: http://www.tridonic.com/com/en/guarantee-conditions.asp

Polecamy


Nasze pozostałe marki

Electric24.pl - gniazdka, wyłączniki, osprzęt elektryczny Gitlighting.com Logisoft.pl

e-Gazele Biznesu 37. pozycja w Polsce w rankingu e-Gazele Biznesu 2016.
Wyróżnienie "Złoty Płatnik 2015" od Euler Hermes.
Złoty płatnik


Firma Logisoft prowadzi działalność już 11 lat - od 14 sierpnia 2006 roku. Zaufało nam już 11331 firm. W ofercie posiadamy 66 518 produktów 58 producentów.

Przyjmujemy płatności on-line Przyjmujemy płatności on-line
Wybierz język | Please select language
X