Gwarancja / Reklamacja

Ostatnia aktualizacja: 10 czerwca 2018

Wyślij protokół reklamacyjny

 

Produkty znajdujące się w ofercie naszego sklepu są fabrycznie nowe i objęte są pełną gwarancją producenta.

Poniżej przedstawiamy Państwu jakie okresy i zasady gwarancyjne na swoje produkty mają poszczególni producenci. Szczegółowe informacje dla każdego produktu z naszej oferty znajdują się w zakładce "Gwarancja" na stronie tegoż produktu.

Zakładka gwarancja

ProducentPodstawowe informacjeDodatkowe materiały
Awex

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu w uzasadnionych przypadkach)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Brilum

Firma BEMKO udziela 24-miesięcznej gwarancji na wszystkie wyroby z wyjątkiem halogenowych źródeł światła, dla których okres gwarancji wynosi 12 miesięcy lub 2 tys godzin (co nastąpi wcześniej) .

Bliss Design

Okres gwarancji: 1 rok, na akumulatory 3 miesiące

Sposób realizacji: naprawa usterki

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów)

Sposób realizacji: dostawa do serwisu na koszt kupującego.

 
Brilum

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni 

 
Brilum

Okres gwarancji: 2 lata

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad – decyzja co do sposobu realizacji reklamacji w gestii Britop Lighting Sp. Z o.o.

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu – każdorazowo klient korzystający z gwarancji będzie informowany jeśli okres oczekiwania się wydłuży powyżej 14dni).

Eco-LED

Okres gwarancji: 24 miesiące od daty zakupu żarówki led, świetlówki led (opcja 3 lata), 12 miesiecy na zasilacze, taśmy LED, naświetlacze

Sposób realizacji: wymiana na nowe, tylko naświetlacze naprawa i zwrot klientowi

Wysyłka na swój koszt, a my odsyłamy do państwa na nasz koszt.

 
 Elgo

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy).

 
 Elmarco

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 21 dni

Elmarco

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni lub 21 dni

Enterius

Okres gwarancji: 5 lat

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

GM Lighting

Szczegółowe informacje dla każdego produktu z naszej oferty znajdują się w zakładce "Gwarancja" na stronie tegoż produktu.

Zakładka gwarancja

 Govena

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

 HSK Data

Okres gwarancji: 24 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Sposób realizacji: naprawa lub w przypadku niemożliwości naprawienia, wymiana, wysyłka wadliwego towaru na koszt producenta kurierem.

 
 Intelight

Okres gwarancji: 2 lata na wszystkie produkty z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych, które ulegają normalnemu zużyciu podczas użytkowania tj. akumulatory, baterie, źródła światła itp.

Termin zgłaszania wad: do 14 dni od wystąpienia wady.

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: K&S Electronic Design – SERWIS INTELIGHT Giżyn 21, 06-445 Strzegowo

 Kanlux

Okres gwarancji 2 lata.

Sposób realizacji: wymiana towaru na nowy, wolny od wad, termin realizacji wymiany trwa do 7 dni roboczych.

Miejsce realizacji: ul. Rozwojowa 12, 41-103 Siemianowice Śląskie

 Kobi-Light

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 14 dni, w przypadku napraw lub wymiany przy użyciu produktów z importu - do 30 dni

Kandel

Okres gwarancji: 2 lata

Reklamacje kloszy przyjmowane są tylko i wyłącznie po spisaniu protokołu reklamacyjnego z kurierem, który dostarcza przesyłkę, nie póżniej niż 7 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Reklamacje obudowy lampy rozpatrzane są poprzez dostarczenie uszkodzonej lampy (bez kloszy) do siedziby naszej firmy lub w niektórych przypadkach poprzez dostarczenie zdjęć z uszkodzeniami, wraz z opisem uszkodzeń.

Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni roboczych.

Przy dostarczeniu uszkodzonej lampy udostępniamy firmę spedycyjną producenta poprzez wpłatę kosztów przesyłki na konto bankowe (16zł), które zostaną zwrócone w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

 
Lars

Okres gwarancji: 24 miesiące od zakupu

Sprawdzenie w naszym serwisie - do 14 dni

Sposób realizacji: naprawa lub w przypadku niemożliwości naprawienia, wymiana, wysyłka wadliwego towaru na koszt producenta kurierem DPD

 
Ledatec

Okres gwarancji: 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 21 dni, w przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin może się wydłużyć do 30 dni

Ledecco

Okres gwarancji: dla DOMO LED  36 miesięcy, dla AKME SPOT LED 24 miesiące

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad, uszkodzone źródła należy odesłać wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym

Realizacja - do 14 dni

 Ledix

Okres gwarancji: 24 miesiące 

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (w uzasadnionych przypadkach, np. przy dłuższym czasie oczekiwania na części okres może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy). 

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: Zamel Sp. z o. o. 43-200 Pszczyna, ul.Zielona 27

 
LENA Lighting

Okres gwarancji: oprawy - 2 lata, źródła światła LED 5 lat, pozostałe podzespoły 2 lata

Zgłoszenie reklamacyjne musi być zgłoszone do 72h po dostawie

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: centrala firmy LENA Lighting w Środzie Wielkopolskiej

 LUG

Okres gwarancji: 1 rok

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Termin zgłaszania wad: do 14 dni od wystąpienia usterki.

 Mawel

Okres gwarancji 24 miesiące od daty sprzedaży (maksymalnie 30 miesięcy od daty produkcji).

W przypadku wystąpienia usterek w pracy lub stwierdzenia wad powstałych z winy producenta i zgłoszonych w okresie gwarancji, zapewnia się bezpłatna naprawę, która wykonuje wyłącznie producent.

Adres wysyłkowy: „MAWEL” Sp. z o.o.; ul. Geodetów 25; 05-500 Piaseczno

Uszkodzony sprzęt wraz z kartą gwarancyjną należy dostarczyć na w/w adres firmą kurierską „SIÓDEMKA”. Przesyłki dostarczane przez inne firmy kurierskie będą zwracane do nadawcy. Ewentualna zmiana kuriera jest możliwa tylko w przypadku indywidualnych ustaleń potwierdzonych przez Mawel Sp. z o.o.

Termin wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni od daty otrzymania przez producenta oprawy/modułu do naprawy. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas trwania naprawy gwarancyjnej.

Gwarancja traci ważność w przypadku:

  • niewłaściwego podłączenia oprawy/modułu (niezgodnie ze schematem)
  • wykonania naprawy przez osoby nieupoważnione
  • stwierdzenia uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej obsługi (niezgodnie z instrukcją)
  • stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych.

Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych takich jak świetlówki, startery itp.

Niniejsza karta jest nieważna bez dat, pieczątek i podpisów, jak również z poprawkami i skreśleniami wykonanymi przez osoby nieupoważnione.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty gwarancyjnej duplikat nie będzie wydawany.

Luxiona

Okres gwarancji na naprawy: 3 miesiące

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Termin zgłaszania wad: do 7 dni od wystąpienia usterki.

 NARVA

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych) z wyjątkiem żarówek zwykłych, żarówek halogenowych, które podlegają jedynie tzw. gwarancji "rozruchowej".

Sposób realizacji: wymiana produktu na nowy, wolny od wad

 Osram

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych) z wyjątkiem żarówek zwykłych, żarówek halogenowych, samochodowych, które podlegają jedynie tzw. gwarancji "rozruchowej".

Sposób realizacji: wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Miejsce realizacji: Łódź (w przypadku wątpliwości towar wysyłany jest do firmy Osram celem ekspertyzy)

Warunki przyjęcia: wypełnienie protokołu reklamacyjnego, dowód zakupu, opis wady z datą i miejscem w protokole

Paulmann

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 5 lat, na źródła światła okres gwarancji uzależniony jest od żywotności źródła: do 2 lat (żywotność >= 8000h), do 1 roku (żywotność >= 4000h), do 6 miesięcy (żywotność >= 2000h)

Miejsce realizacji: siedziba firmy Paulmann (w Sosnowcu)

 
Philips

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 1 rok, 3 lata lub 5 lat w zależności od grupy produktów (szczegóły w załącznikach obok)

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Gwarancja na:

Polned

Okres gwarancji: 12 miesięcy (sprzedaż dla firm), 2 lata (sprzedaż dla klientów indywidualnych)

Sposób realizacji: naprawa towaru lub wymiana na nowy, wolny od wad

Czas realizacji: do 14 dni, w przypadku napraw lub wymiany przy użyciu produktów z importu - do 30 dni

 
PXF

Okres gwarancji: na oprawy oświetleniowe 12, 24 lub 36 miesięcy w zależności od grupy produktów (partrz warunki gwarancji)

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni.

Zobacz także gwarancje systemowe OSRAM na układy elektroniczne stosowane w oprawach PXF.

PXF

Okres na zgłaszanie reklamacji: 24 miesiące

SLVSLV

Okres gwarancj: 1 rok

Sposób realizacji: naprawa usterki

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni (może ulec wydłużeniu, w przypadku konieczności importu produktów).

Tridonic

Okres gwarancji: od 6 miesięcy do 2 lat

Sposób realizacji: naprawa lub wymiana produktu na nowy, wolny od wad

Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych w terminie 14 dni

Tridonic Okres gwarancj: 3 lata, 5 lat lub 8 lat w zależności od grupy produktów. Szczegółowe informacje dostępne na stornie producenta: http://www.tridonic.com/com/en/guarantee-conditions.asp

Polecamy

Zestaw zasilania awaryjnego Intelight Primus LED
Polecamy
Rated 5.0/5 based on 1 customer reviews
od 72,00
230V,max 50°
Lampa uliczna Lena Corona Lite Led
Polecamy
Rated 5.0/5 based on 1 customer reviews
od 463,69
1 klasa ochronności przed porażeniem,LED,Zasilanie napięciem 230V,Stopień szczelności IP66,Zgodność z normą europejską CE
Oczka Intelight LED STARLET Awaryjne
Polecamy
od 96,00
230V,LED,3h
Oprawa ewkuacyjna Awex Infinity II AC
Polecamy
od 127,20
230V,LED,IP44
Oprawy rastrowe awaryjne Intelight Sawa PT EVG T8 CNBOP
Polecamy
Rated 5.0/5 based on 1 customer reviews
od 198,00
Świetlówka liniowa T8,podtynkowy,IP20
 LUG SZYNA TRÓJFAZOWA
Polecamy
od 71,04
230/400V,I,TAK,TAK
 GM Lighting Lampa warsztatowa Warte
30,32
max 60 W,E27,IP20
Oprawa awaryjna Luxiona Updoor IP65
Polecamy
1 059,85
230V,świetlowka TC-D,IP65
Oprawa pyłoszczelna LUG ATLANTYK 3 T5
Rated 5.0/5 based on 1 customer reviews
od 140,42
230V,I,IP65,elektroniczny,TAK,źródło światła T5 G5,TAK
 Philips-Massive Ecomoods Kinkiet z czujnikiem ruchu
Rated 5.0/5 based on 1 customer reviews
197,88

Nasze pozostałe marki

Electric24.pl - gniazdka, wyłączniki, osprzęt elektryczny Gitlighting.com Hydrauliko.pl - pompy, akcesoria hydrauliczne

e-Gazele Biznesu 37. pozycja w Polsce w rankingu e-Gazele Biznesu 2016.
Wyróżnienie "Złoty Płatnik 2015" od Euler Hermes.
Złoty płatnik 2015 Złoty płatnik 2016

Firma Logisoft prowadzi działalność już 12 lat - od 14 sierpnia 2006 roku. Zaufało nam już 15028 firm. W ofercie posiadamy 37 866 produktów 46 producentów.

Przyjmujemy płatności on-line Przyjmujemy płatności on-line